kLiK jIkA bErMiNaT

~~~~~roses are forever~~~~~


Wednesday, February 23, 2011

hApPy BIrThDaY nIsYa!


tak sangka hari nie sya da berusia 24 taun.. rase masa berlalu cukup pantas. Rase diri masih kebudak-budakkan! Apepun, aku bersyukur kerana masih berpeluang idup di dunia yang dihiasi dengan warna-warni & dipenuhi suka dan duka :)

*~pk juta kali gak samada nak post or tak entry nih~*

12 comments:

cikgu isza said...

hhappy birthday dik..
semoga ceria2 selalu.. :D,
bila nak kahwin?

nisyA said...

tenkiu kak! :)) errr.... Ka...ka....kawen???

ardinihumaira said...

hepi bday nisya sayang :)
semoga dilanjutkan usia, dimurahkan rezeki, dirahmati ALlah dan dikurniakan kebahagiaan di dunia wal akhirat, amin

- zuriey - said...

happy besday..semoga panjang umur dan murah rezki..muda u setahun dari i..hehe

Mas said...

happy birthday nisya....
dah 24 tahun yer...
moga dirahmati dan diberkati Allah sentiasa...
dah boleh kahwin dah tu...he..he..

kella said...

slamat hari lahir nisya! baru 24 ya? adikku la ni... :)
nisya kalau sempat, ada satu lagi majalah aniqah yang boleh dirembat! kalau ada rezeki nisya la.. tapi cepat, kena komen kat blog.. :)

semoga mendapat keberkatan berpanjangan.. amin..

HonEyBuNNy said...

yeah..happy birthday nisa.....semoga panjang umur dan di murahkan rezeki..amin...

bunga said...

hapy birthday..

nisyA said...

thankz smue.. :)

Amirrah Zawani said...

happt birthday nisya..
umur kita sama lah..
sorry i wish lewat byk hari dah.. hehe :)

Profesor Adab said...

Analisis Surah Al-Fatihah mengikut konteks bahasa arab dgn Al-Quran
http://rosemujahid.blogspot.com/2011/01/analisis-surah-al-fatihah-mengikut.html

Profesor Adab said...

Sumpahan Allah Adalah Untuk Siapa & Kepada Siapa?Mengapa? http://rosemujahid.blogspot.com/2011/02/sumpahan-allah-adalah-untuk-siapa.html

************************